ITALY




Foto: Daniella Witte

Har så smått börjat titta i mitt semesterarkiv och hittade de här bilderna från Italien. Innan vi körde över gränsen till Frankrike passade vi på att se Italien några dagar. Resan började i Milano vilket var en upplevelse i sig med många vackra byggnader, lyx och flärd. Efter att blivit mätta på hettan som både solen och stadspulsen gav åkte vi längs kusten vidare inåt landet och i mitten av ingenmansland fann vi ett fantastiskt hemtrevligt Hotel med absolut bästa servicen, som vi stannade på över en natt. I samma stund som vi parkerade utanför lade jag märke till det vackra ödehuset som låg ett stenkast över gatan. Kunde bara inte låta det går förbi mig utan att få ett par snabba bilder med mig hem. För ni som följer mig vet att jag går i gång på ruckel.......  Men det mest spännande är faktiskt att få till de oväntade kontrasterna och just den inspirationen gav verkligen Italien mig i mitt framtida skapande.

Önskar er en fin fredag!

/Daniella

1 kommentar:

Rebecca sa...

Detsamma Daniella! Och grattis i efterskott!!! Såg att jag hade missat din födelsedag.
KRAM
Rebecca