RIGHT OUTSIDE THE DOOR





Foto: Daniella Witte

Vill först passa på att tacka för alla så fina gratulationer på min 35 årsdag. Tusen tack!!

När jag gör mina styling/fotograferingar ska jag vara ärlig med att jag helst undviker att dra ut på stan och springa runt och leta efter rekvisita även om det så klart är nödvändigt i bland. Det är hetset jag inte gillar och går i så fall ut en dag då jag vet att det inte är FÖR mycket folk.
Bäst är när jag kan få vara sakletare utomhus, precis utanför dörren (som Pippi ungefär) och hitta saker som är oväntade men som passar både i färg och form för den rätta känslan.
I dag när jag gjorde produktbilder till butiken blev det den lätta men så fina varianten med kvistar från vårt jätte stora päronträd som bär helt otroligt mycket frukt just nu.

Ljusstaken hittar ni föresten inne i webbshoppen i dag!

Höstsol till er! /Daniella

1 kommentar:

Marina in Blue sa...

Me gusta, verdes y blancos, naturaleza dentro y fuera, me gusta

Marina