EN SOMRIG ÖVERRASKNING!







Foto: Daniella Witte

Vi tyckte att bästa Jannice redan hade planerat ett utmärkt och fullspäckat schema för vad vi (jag , Susann, Anna & Jannice) skulle besöka på vår efterlängtade inspirationsdag i Helsingborg med omnejd. Ändå lyckades hon överraska oss med en supermysig fika i Domsten hemma hos lika mysiga Ulrika Görefelt som driver komunikationsbyrån Plodder. Det infann sig omedelbart en skön och hemtrevlig känsla inom mig när jag steg in i trädgården och trots en helt annan stil än vad jag själv har inspirerades jag massor. Framförallt av hur Ulrika och hennes man på ett väldigt personligt sätt bevarat huset i den tidsepok som var och hör fastigheten till. Med mycket sommarkänsla vill jag därför i dag dela med mig av detta fina!

/Daniella

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk fint! Avslappende og en herlig atmosfære :) Klem fra Jannike :)