En upplevelse!!

Vilken dag jag hade i går!!
Köpenhamn sviker troligen aldrig och jag kan bara beundra danskarna för det visuella dom ständigt kan inspirera mig med.


































Mitt viktigaste mål under dagen var att besöka en butik som jag endast besökt på nätet men bara av att tittat in där blivit förälskad.
Efter en god lunch på Café Victor gick vi tio steg över gatan för att plötsligt
stå utanför livsstilsbutiken där varje sak har sin unika personlighet.
Förväntningarna var stora..................och jag lovar er att jag INTE blev besviken.


 Rue Verte Plus . Ny Östergade 11 . Copenhagen


































Ta en paus och njut av miljön där mode och inredning kompletterar varandra fint.
Kanske med en kopp kaffe i  Rue Vertes eget café..............




































































En mixad stil med mycket etniska inslag ger värme och en
 hemtrevlig känsla som gör att det är svårt att lämna butiken.......
..............vi var där länge....



Alla bilder är mina egna och får gärna användas i din blogg men länka då gärna till mig;)

Ha en fin dag!!

Kram Daniella

2 kommentarer:

Anna-Malin sa...

Tusen tack för tipset!

Måste försöka hinna med en tur
över sundet innan jul :)

KIND BY NATURE sa...

Super blog du har!!! Har også været på Cafe Victor og i Rue Verte;-)
Kig endelig forbi og deltag i min give away...og se også min hemsida, www.kindbynature.dk

Hej hej