Hundkex & Smicker






.

Äntligen tar jag mig lite tid här på bloggen. Man får verkligen abstinens 
när man varit utan bloggandet nårgra dagar. Samtidigt är det alltid bra med lite 
distans för att uppskatta det man har och så är det nog med det mesta.

Jag har ju butiken öppen i helgen och för att förstärka sommarkänslan här inne
har jag satsat på stora fång med Hundkex. Dem gör sig så fantastiskt
    fina i miljön, dessa enkla men så vackra "dikesblomster".
Ååå, vad jag fullkomligt älskar den här årstiden!

.







.

Med mina blomsterbilder måste jag bara passa på att tacka 
för den oehört smickrande publicitet som jag i går framförallt fick
 hos super inspirerande Anna G som gjort ett fantastiskt kollage av mina bilder.
Även hos Vosges Paris finns jag just nu med i högerspalten. Så kul!!

Tack så jätte mycket finaste ni!!!

Har ni inte besökt någon av dessa fina bloggar så passa på att göra det nu.
 Båda är väldigt tilltalande och är dessutom två av mina favoritbloggar.



Till alla er andra som tittar in här titt som tätt önskar 
jag en fortsatt fin och solig helg och har ni vägarna
 förbi Lomma så tveka inte att köra inom. 

Kram Daniella



7 kommentarer:

maria westerlund sa...

Varför bor jag på Åland när allt fint finns över havet? Underbara bilder som vanligt, gillar den blå färgen! häls.
miaw åland/finland

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Åh så fint! Önskar jag bodde lite mera söderöver, då skulle jag absolut titta in i din gårdsbutik!
Ha en bra dag!
/Kram Victoria

Unknown sa...

Vackert, vackert. Ha en härlig helg, lram

Johanna Stålros sa...

Vilka underbara bilder från din underbara butik!!!! Måste komma förbi där någon gång. Kram Johanna

Daniella Witte sa...

-Ja, en stor bloggträff här på gården hade varit super roligt:)
Tack för era rara komplimanger!

Kram

Anna G. sa...

Tack själv! :)

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Underbara bilder!!!
Vi ska försöka komma ut idag, om tiden är på vår sida:)

Kram madde