LOPPISLIV I SMÅLAND




Foto: Daniella Witte



.

Hej på er! Hoppas ni haft en härlig helg?
Själv har jag haft kvalitetshelg med barnen, min syster och min
mormor i det avkopplande landskapet Småland.
Fasiken vad skönt det är att komma upp där.............
 ...... efter en sådan här fin helg känner jag mig verkligen fulladdad med
 energi och inspiration till att massor av saker. Nya idéer till butiken, här hemma
min höstgarderob, bra musik och trevliga händelser i höst. Huj, så bra det känns!

Vi passade på att besöka två loppisar där uppe och en av dem
var Östregårds loppis i Moheda. Har varit på väg dit hela sommaren
 men det har liksom inte blivit av och nu var det näst sista söndagen
 dem hade öppet för säsongen så vi körde dit. Vilken trevlig loppis alltså! 

I dag bjuder jag på lite bilder därifrån,
 och ni, har ni vägarna förbi - ÅK DIT FÖR TUSAN!


.







.



Café fanns där mé!


.







.



En spegel 
till barnrummet
var ett av inköpen


.






Foto: Daniella Witte


.


Ha en riktig bra start på veckan!

Kram Daniella






6 kommentarer:

Inredaren sa...

Ser helt fantastiskt ut! Tack för fina bilder.

Linda sa...

Hej,

Ja visst är det roligt där, hittar hur myvcket roligt som helst.
Jag bor i Växjö så det brukar ju bli några turer dit..
//Linda från Bellahome

CreandoPhoto sa...

Alltså - loppis! Det roligaste som finns tycker jag. Och du bjuder på fina bilder, som vanligt!
Kram Kicki

Anna-Malin sa...

aaa, den är fantastisk den loppisen.
men vi var där mitt i högsäsongen
förra sommaren. vi fick nästan slå oss fram ;)
absolut ett ställe att besöka!

kram.

Johanna Stålros sa...

Jag bokar resan nu;) så harmoniskt och skönt. Kram Johanna

Maria sa...

Fina bilder ! Det ser urmysigt ut...