ADVENTS - UTLOTTNING



Foto: Daniella Witte


.


Vad mysigt det är att få välkomna julen denna 1: advent.
Jag och min butik Inreda Utreda vill givetvis fira julen med er mina fina läsare, 
och det genom att vid varje advent fram till jul ha en speciell jul-utlottning.

I dag lottar jag ut det här underbara fjäder -  påslakansetet från By Nord som
är tillverkat i finaste ekologiska bomull och som passar till ett enkeltäcke. 
Vill du vara med behöver du gilla du mig på Facebook här och skriva en kommentar
 nedan i kommentarfältet där ditt namn också ska finnas med.

Vinnaren presenteras här på bloggen fredagen den 2:e december.

Lyckat till!

.




.


Julmysig dag till er!

/Daniella


105 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt, klart jag är med:-)

Kram

Alexandra sa...

Så snyggt!!hoppas verkligen på vinst!Hälsningar Alexandra

Anonym sa...

Åh du vackra påslakanset, giv mig skön fjäderlätt sömn med juliga drömmar!
Kram Linda Clarin

seventeendoors sa...

jag gillar på fb, och vill vara med & tävla om lakanen! :)
/Ulrika
p.s. superfin bild på dig här på bloggen!

En liten pause sa...

Hei,
Jeg liker deg på fb og krysser alt jeg har for at jeg er den heldige. For en fantastisk premie!!!

Adventsklem fra Johanne

Blomgrens sa...

Klart jag gillar dig ;-)

Helen sa...

Åh, vad fint påslakansset med fjädrar, det vill jag gärna vara med och tävla om. Och nu har jag klickat på gillaknappen på fb, också.

Kram!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Åh, verkligen fint pris. Jag gillar på fb också. kram Victoria

sofia sa...

WOW! Vilken utlottning!!
Gillar dig såklart :)
sofia@meandmyhome.se

Anonym sa...

Åh, detta vill jag inte missa, håller tummarna så de blir blå! Mvh linda

Skrinet mitt sa...

Jeg liker deg og håper jeg blir den heldige vinneren

Klem fra Sigrun

Ida sa...

Åh så snyggt! Jga är gärna med och gillar på fb. Trevlig första advent, Mvh Ida

Anonym sa...

jag är gärna med och tävlar. Jag älskar alla By nords fina "tyger". Tack för en bra blogg
marlene.hall@min-epost.net

Malin sa...

Jag gillar dig redan på facebook och självklart vill jag vara med i utlottningen :)
Kram Malin

basichus sa...

♥ din blogg och Nord och jag gillar dig redan på fb :) Jaaaa Jaaa jag vill jätte gärna vara med din utlottning.... Kram från Ön

Marion

IngerJohanna sa...

Åh, vilken fin vinst! Vill gärna vara med.
Allt gott!
Kram Johanna

Matilda sa...

Så fint Daniella! Gillas! Hoppas ni klarar er i stormen ikväll! Kram

Kristiina sa...

Du har nog den finaste bloggen jag varit inne på och fantastiskt fint hem och butik! Älskar din inredningsstil :)
Jättefin vinst! Vill gärna vara med och gillar på facebook så klart =)

/Kristiina

Anonym sa...

DU är en stor inspiratör för mig! Är dagligen in på din blogg:)

By nord är en dröm att få ha i sitt hem så jag önskar verkligen att jag blir den lycklige!

Trevlig advent!

Lena

CreandoPhoto sa...

Jag svimmar! Vilken utlottning. Kan tro att jag vill vara med här! Jag har gillat och nu kniper jag tummarna. Kramar Kicki

jennifer sa...

Åh jag vill gärna vara med. Jisses! Jag gillar!!!
Kram/Jennifer

sigfridpettersen63 sa...

Så fint, dette har jeg lyst på. Har vært på fb.

Ønsker deg en fin adventstid!
Sigfrid

sigfridpettersen63@hotmail.com

Emelie sa...

Tänk att jag missat att gilla på facebook innan! Detta påslakan var bland det finaste jag sett och jag vill självklart vara med. Ha en fortsatt skön advent. Kram

Anonym sa...

Självklart gilla på facebook! Du är super duktig/ Caroline S

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag darrar i knäna så fin tävling Daniella!

Vilken obeskrivlig tokglädje det vore att vinna detta underbara =)

Synd att vårt lilla avlånga land är så pass långt som det är, annars hade jag såå gärna kikat in den 30! Jag vet att jag skulle gilla det... men men en annan gång kanske jag kan planera in dig och lite mer på vägen...

Kram Tina Sundling

ps. naturligtvis gillar jag dig;)

Anonym sa...

Wow! Vilken vinst!! Ibland är det bra att vara singel, om jag har turen att vinna detta sköna påslakan passar d perfekt för mig!!! Älskar deras grejer, håller tummarna hårt! Hoppas att du haft en bra första advent!!!! Jag har inte precis fått ngn julkänsla men dock blöt jag en cappucino på croisetten i Cannes i eftermiddags!! Inte illa! Kram Lisa Ståhle i höllviken

Anonym sa...

Sen jag köpte kudden med fåret på från By Nord hos dig i april i år, så är jag tokkär i allt som levereras från detta fantastiskt duktiga företag! Är så glad att du säljer deras produkter i din fina butik!
Ps kommer på julmyset!

Bästa hälsningar
Pernilla

Postadress Torslanda sa...

Vilken fin adventsutlottning! Gillar på Facebook och vill gärna vara med. Ha en skön första adventskväll i stormen!

Miriam sa...

Åh. Kul!
Gillar redan på FB o vill såklart vara med i utlottningen :)

/Miriam

Anonym sa...

Hej!
När ponnyn i stallet står.Och mina tår behöver tina.Är det till butiken, din fina, jag går.
Kram Carolina
Är gärna med på utlottningen
carolinaomelinda@hotmail.com

KROnPRINSESSENE sa...

Oj, hvilken fin premie!
Prøver mer enn gjerne lykken og liker på facebook ;)
Krysser fingrene for vinnerlykke...
Klem May Helen

Anonym sa...

Hejsan
Tänk att få sova bland fjädrar!
Underbart. Lagom svalt och oändligt mjukt.
Det blir riktig skönhetssömn.
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Anonym sa...

You need to be inspired to inspire!
Detter klarer du gang på gang Daniella med stor stil sikkerhet! By Nord er en inspitrasjons favoritt ! Jørilklem fra Oslo. erijohns@online.no

Sandra Pettersson sa...

Åh vad härligt om detta fina set kunde få värma mig i vinterkylan! Gillar på FB: Sandra Pettersson fd Larsson.

sandralarsson73(at)hotmail.com

(Vill inte sätta in snabel-a
pga spam)

Pella sa...

Ooooo, fina fjädrarna. Det här vill man inte missa!
Kram //Pella

Susanne L G sa...

Hejsan!

Jag gillar på FB - Susanne Lindqvist Gigourtaki.

Hoppas på en riktig turlott -
så att min dotter får en extra julklapp under granen!

gotland(at)speedmail.se

Natalja sa...

Åhh, så fint! Skulle gärna ha ett sånt att sova i. Hoppas!!

tina sa...

Hej! Är såklart med och tävlar....vilken lycka att ha ett så fint bäddset att bädda fint i sängen med!

kram tina

Anna G sa...

Åh, självklart vill jag vara med och tävla! Och gillar på FB gör jag mer än gärna :)

Linda Engberg sa...

Har följt din blogg länge (är dock dålig på det där med kommentarer..) och gillar nu även på fb!
Det här bäddsetet skulle passa kanon i vårt sovrum som just nu får sig en liten minimakeover. :)

Linda

Livet - här och nu sa...

Gillar dig redan på FB, lyckades dock inte få upp just detta inlägg på FB för att gilla. Ska försöka igen.

Vill gärna vara med i utloggningen av det underbara och fräscha lakanen. Helt fantastiska.

Kram Pernilla railroadstreet@hotmail.com

Humlan och lilla Grodan sa...

När mörkret faller och stearinljusen lyser. Kryper jag ner i härliga lakarna från By Nord och myser. Ett par lyxiga lakarna vore en riktig lycka, det skulle i alla fall den här lilla mamman tycka!

// Josephine A

Jorid + NOE Blog sa...

Nydelig! :) Jeg vil være med!

Klem fra Norge -

My Scandinavian Home sa...

Hello to a fellow Öresund/Skåne friend! Just found your blog - lovely! :) Would love to join your competition, By Nord is FAB! Niki

hanna sa...

vilket fint och annorlunda lakanset! härlig blogg, mitt första besök här idag :)

Tine sa...

Søde juledrømme - gid det blev mig :-)

Heidi sa...

Kjempelekkert, jeg liker!! Det ønsker jeg meg til jul:)

Skumpa och Spaljé sa...

Åååå det skulle vara mysigt att krypa ner i de fina lakanen...

Kram Helena.

Anonym sa...

Åh, Jag vill väldigt gärna vinna!!! Har spanat länge på dessa snygga påslakan.
Mvh MariaN

KNORKAN - Inredning och skönhet sa...

Vilket vackert påslakan, skulle vilja ge det till min underbara mamma som fyller 50 år snart :-) Jag gillar på fb, Linda Haglund.

Anonym sa...

åhh vilken tävling, det får mer än gärna flytta in i mitt sovrum. Gillar redan på FB. Nu håller jag alla fingrar och tår att jag vinner. Härlig blogg du har.

Hälsningar Helen

Borta bra men hemma bäst sa...

Gillar:-) både dig och tävlingen! Kram, Cecilia

Louise Wänström sa...

Klart man är med :)

Anonym sa...

Vem vill inte sova i snygg ekodesign?!
Kram,
Rundbergskan

Johanna VS sa...

Oooh, ByNord som gör så fina lakan!!
I'm in ;)

Och jag gillar på Facebook..

Ha en fin dag
/JohannaVS

Heidi sa...

Gillat på Facebook, blev nummer 216.

Dessa underbara påslakan skulle verkligen piffa till mitt nya rum. Vilken dröm att få mysa sig ner bland dom vackra fjädrarna, vilken harmoni när man ska gå till sömns!
//Heidi

@my casa sa...

Superfint, klart man vill vara med:)

Kram, kram Åsa

Maria Möller sa...

Så fiina! Tänk att få gosa in sig i detta! Pricken över i:et i mitt sovrum som är under renovering!
/Maria

simplicity sa...

Åååå så sagolikt fint! Jajajaja... så det skulle passa i vårt trista gästrum. Perfekt till årets julgäster.

Hoppas hoppas gör jag!

Kram kram Jannice

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med i utlottningen av det fina påslakansetet från By Nord!

/Karin

jenny ~ house of jenny sa...

Så snyggt! Såklar tär jag med o tävlar. Gillar på fejjan gör jag med detsamma...

Anonym sa...

Jag gillar och gillar och gillar...till du blir trött på allt mitt gilla för jag vill verkligen vinna denna finfina vinst=)Annica

LindaLorina sa...

Otroligt fint påslakanset som skulle passa utmärkt i min nya lägenhet. Gillar starkt din blogg. Mvh Linda Svanberg

Anna sa...

Klart jag vill vara med! Gillar på facebook!

christine sa...

vitt, som snö...då sover man gott

christine ryder

Louise sa...

Chansar att vara med i tävlingen trots att jag inte har fb. Hoppas på tur att få vinna detta oerhört fina påslakan ;)
Kram & ha en fortsatt fin dag

Mjuka sa...

Wow vilken vinst!! Gillar dg väldig mycket på fejjan
kram Malin

På vår udde! sa...

Åh, vilken vansinnigt fin utlottning, självklart vill jag vara med!

Jag håller på med en total makeover av min 14 åriga bonusdotters rum, och tänk så roligt det skulle vara, att dessutom få överraska henne med vackra lakan under det nya överkastet!

Klart att jag gillar på fb också!

Helena Köhl i Västerås

Anna sa...

Åh ja de är underbara, fast jag är mer kär i det setet med vargen förstås! Men detta hade nog sonen kunnat ha i sin säng.

Trevlig advent!
Kram Anna

www.drommenometthuspalandet.blogspot.com

Ingrid sa...

Jag är en ny besökare och har lagt till dig på Bloglovin samt gillat på facebook.

Nu ska jag läsa bakåt för att jag ser att vi delar samma smak.

Undrar om du har en webshop?

~Ingrid

Jenny sa...

Vilken lyckoträff denna tävlingen är. Klart jag vill vara med!
Gillar på Fb och By Nord älskar jag. Var hos dig i veckan och klämde på lakanen. Var väldigt nöjd med mina andra inköp men suktar fortfarande efter påslakansetet från By Nord.
Håller tummarna att turen ska vara med mig.
Kram/Jenny R

Alexandra sa...

Åh, Tusan!!
Jag har inte FB MEn hoppas och prövar ändå lyckan.. Skickar ett mail om tävlingen till alla mina kontakter och hoppas att det räcker?!!
För den är tävlingen kan man ju bara inte missa!!
Jag har försökt få mitt sovrum mysigt, men lyckas verkligen inte. det känns bara stelt och tråkigt, och inte varmt och ombonat lyxigt som jag önskar, tror detta fina bädset skulle vara en bra start på ett nytt försök:)


Kram från Alexandra i Östersund

Madde sa...

Är ny hos dig, via simplicitys blogg.. Och jag är här för att stanna, vilken fin o inspirerande blogg du har!Får börja min resa hos dig med att vara med o tävla, gilla knappen är nedtryckt så nu är det bara att hålla tummarna,

Madde

madeleneolsson@gmail.com sa...

åh så mailadressen som inte kom med madeleneolsson@gmail.com

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Jag skulle så gärna drömma söta drömmar i de underbara lakanen!
Kram Victoria

Annika sa...

Klart jag gillar på FB och vill vara med i tävlingen.
Superfint påslakan med fjädrar. Fjädrar är något speciellt för mig - ett gott tecken som ger mig lycka.

Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

perlan78 sa...

Åhhh det påslakanet är sååå ljuvligt!

Jag har ju till spjälsängarna - vuxen hade varit såå fint också!!

Nakirlu sa...

Skulle passa bra hemma hos oss. Klart jag
Är med. Kra Ulrika

Anonym sa...

Superfint påslakan som jag gärna vinner så här innan jul och lite längre sovmornar. Nu tar jag mig äntligen tid att berätta jag kan inte kan se mig mätt på din bilder på bloggen - outstanding, om du frågar mig :-).
Helene

Gosia sa...

I've just come to visit only recently, but am so loving what I see. And yes, I'd love to win the duvet set, as the feel of the organic cotton is so satisfying, gorgeous, and fulfilling. Please include me in your give away! Thanks. Gosia

Malin Axelsson sa...

Så fint. Jag gillar på FB och hoppas på vinst. Kram från Malin

Unknown sa...

Hej, jeg deltager meget gerne, og vil også benytte anledningen til at rose dig for en meget inspirerende blog!! /Heidi

Anonym sa...

Klart jag gillar dig. Vem vill inte sova ljuvligt i dessa otroligt vackra påslakan, om jag vinner så ska jag ge detta till min fantastiska dotter det är hon värd.
Mvh Beata

Jenny Kempe sa...

Det var verkligen hur fint som helst! Att få bädda ned sig i det vore verkligen lyxigt, varför jag såklart håller tummarna hårt för en vinst.

Karen sa...

Drömmar om en skön och fridfylld nattsömn!
Gillar det du gör .Är gärna med i lottningen.
Kram Karen

Anna sa...

Hoppas på tur i utlottningen av By Nords finaste påslakanset.

Kram Anna

Anonym sa...

Vill givetvis vara med och tävla, gillar dig redan på FBI :-)
Kram Malin
Live a lot

Pernilla sa...

Tänk att få vakna upp i dem påslakanen den 24:e december, då behöver ju tomten inte komma! ;) Din blogg glädjer mig lite varje dag! Kram Pernilla

House number 15 sa...

Ja det där fina påslakanet skulle jag inte tacka nej till, så himla fint. Säkert sover man extra skönt under detta.

Ha det gott!
Kram Christina

Anonym sa...

GILLAR!=)
-Malin

Johanna sa...

1 december får vi vårt nya hus på landet, jag håller mina tummar att jag har turen att vinna dessa fina sängkläder till vårt nya sovrum, för det skulle passa som handen i handsken.
Kram från bloggen formge
johannaeliassonn@hotmail.com

Bromans Bravader sa...

Underbara lakan. Hoppas verkligen jag vinner.
Vilken underbar blogg du har!
Jannike

Anonym sa...

Som jag har sneglat på By Nord och deras påslakan!! En DRÖM skulle gå i uppfyllelse...& många nya drömmar skulle säkert infinna sig dessa fina lakan!

Gillar på Fb!

Mvh Jeanette

Anonym sa...

Jag har gillat dig på facebook såklart och vill så gärna vilja vara med i utlottningen.
Hoppas på tur.
mvh Isabelle

Anonym sa...

Åh vilket fint påslakan skulle passa i mitt nya sovrum. Hoppas på tur =)
Anna i Nyköping

Lisbeth Williams sa...

Hej, klart man vill vara med! Jag gillar dig (sedan tidigare) på FB, och heter Lisbeth med bloggen
http://wabisabi-style.blogspot.com
Hoppas på tur!

Sofia Lindhoff sa...

Hej!
Hejja hejja, hoppas på att jag ska få vinna
för då skulle ju en av mina julklappsönskningar försvinna!

/Sofia Lindhoff

Anna sa...

Vad fina påslakan! Jag gillar!
Hoppas vinna dem lagom till jul!
Kram Anna

KonfettiForm sa...

Så vakre! ...jeg ville blitt så glad.
Ha en herlig adventstid, og takk for at du inspirerer med fine bilder og gode idéer! Klem.

Åpent^hus sa...

kommentar nr 101 - kanskje er det mitt lykketall?? :)
jeg er gjerne med, kjære Danielle.
Det er så kul at din affär går bra!
ByNord-sakerne er bare herlige. Og dette med fjær særskilt!!!!!
DET hadde varit mysigt julklapp til mej, det! :)

Beste hilsner fra
Åpent^hus

Camilla S sa...

Håller tummarna för vinst!
//Camilla

sunqan6@hotmail.com

guldmulten sa...

Såå fint!
Jag gillar på facebook och håller nu alla tummar :)

Ingela sa...

Åh, vilken fin vinst!
Gillar på FB. Nu är det bara hålla tummar och tår.

Maria sa...

Alldeles underbart.... Självklart hoppas jag att turen är med mig. Gillar på FB.

Ha en mysig advent, trots höstrusket ute!

/Maria

(eddas) sa...

Jeg blir gjerne med..