SUMMER ON A PLATE


Foto: Daniella Witte

-

Pioner är en del av sommaren, och utblommade pioner kan också tas om hand och bli vackra i t.ex ett vattenbad. Här har jag använt ett kraftigt keramikfat som jag också fann i min favvo - loppis - butik. Lägg märke till att det är gröna stänk även i detta ting!

Peonies are a part of the summer and blooming peonies can also be taken care of and be beautiful in a water bath. I've used a heavy ceramic dish that I also found my favorite - the flea - shop. Note that it is green splash in this thing!


Allt fint till er!

/D

6 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Ja, och det är så vackert. Som vanligt hos dig. Du är en sann inspirationskälla :)
Kramar

Lina på rumochrabalder sa...

Ljuvlig bild Daniella.

@my casa sa...

Underbar bild!

Dr Grane sa...

Fint!

Lilla huset på prärien sa...

hej söta du!

kikar in för att önska dig en riktigt härlig midsommar. vilket underbart fat du har hittat - jag älskar ju loppisar. i SOMMAR ska jag hinna med en tur ner till dig och din butik - det har jag bestämt! ser så fram emot det.

ta hand om dig och njut av helgen!

kram jenny

Marie sa...

Hej Daniella!
Jag lånar din fina, fina bild till vår blogg Hitta Hem. Hoppas att du inte misstycker? Säg till i så fall så tar jag bort den såklart. Länkar tillbaka hit!
Ha en fin sommar! kram //Pella