SALE IN THE SHOP


Foto: Inreda Utreda


I bland kan det vara lite svårt att få ihop tiden när man jobbar på olika ben. Det gäller verkligen att vara disciplinerad och kunna planera hur dagarna ska fördelas för att få det här lilla företaget att hinna med. Senaste tiden har det varit många skojiga styling & fotojobb vilket tyvärr fått butiken att bli något övergiven. Får alltid så dåligt samvete för den del som inte blir prioriterad. -Attans, varför får jag det? Jag borde bara vara nöjd med det jag hinner i stället........ ja, ja i dag har jag i alla fall lagt kärleksfull tid där och börjat sommarstäda bland produkterna för att gladeligen göra plats för höstens nyheter. Tänkte först inte att Inreda Utreda skulle ha någon rea eftersom produkterna är så tidlösa, men att fynda sig något fint under den här årstiden hör liksom till och eftersom jag älskar att göra dessa fina köp själv så vore det rätt konstigt att inte erbjuda det i min egen butik. Så välkomna att fynda på nu!

Hej & hå!


Inga kommentarer: