IKEA GÅR FJÄLLTÅG


Foto: Ikea

Har lärt mig efter mina år som Inredningsdesigner på Ikea att det gäller att vara framme när vissa special-kollektioner släpps tidsbegränsat. När dem är bra är dem riktigt bra! Nya textil- satsningen FJÄLLTÅG blev jag nyfiken på när pressbilderna damp ner i mailboxen tidigare i dag. Designen utgår från mötet mellan dåtid och nutid, det enkla och det romantiska. Själv gillar jag mest enkla mönster, material och färger så det blir den delen av kollektionen jag kommer titta närmare på. Finns i butik från 1 december och bara i begränsad kvantitet.

Missa inte det!

 Kram Daniella

6 kommentarer:

michele sa...

gorgeous styling, and i want the bunny linen!

pop by and go shopping with me in paris, oui?

smiles to you.

michele

Johanna Stålros sa...

Bra tipsat;) Kram

Jessica - Svart på vitt sa...

Tack för tipset!
Kram

CreandoPhoto sa...

Låter hur spännande som helst. Gillar bilden otroligt mycket också!

:)

Stenmur & Gärdsgård sa...

Aha... bra då vet vi! :-)

Ser jätte fint ut!

Kram Malin

Sofia sa...

Då blir det att åka till Ikea den 1:e, för enligt bilderna är det inget att tveka på!! /Sofia