Min största dag som bloggare!

Idag är troligtvis den största dagen i mitt bloggande någonsin. Jag har fått äran att gästblogga hos Jannice på Simplicity där jag visar två bilder på mitt vardagsrum med sommarskrud och höstskrud. Det har under dagen gett mig många nya läsare vilket är superskoj och peppande till att skapa nya inspirerande inlägg. Gå gärna in och kika här om du är nyfiken, och har du inte besökt hennes blogg tidigare så är det på tiden. En jätte härlig sida värd att följa dagligen.

Nu börjar det skymma runt huset och jag känner mig lite trötter i ögat.
Tack för en kul händelserik dag!

Kram Daniella


Bild: Daniella Witte


1 kommentar:

.charlotta sa...

Halloj!
Hittade hit genom ditt gästbloggande hos Simplicity igår. Föll pladask för din underbara inredning i ditt vardagsrum så det var bara att lägga till din blogg på bloglovin :)Ser framemot att få vara en prenumerant till dig!
//Charlotta